سێ شه‌ممه‌ 23 نیسان 2024

بارگاه خمینی تبلور جهل و ریای رهبر مستضعفان / زمان فیلی

در همان اوایل فتح ایران در سال پنجاه و هفت خود را رهبر پابرهنگان و مستضعفان خواند و همین کافی بود تا نام انقلاب را به نام آنها زند و آنان را دلیل سقوط حکومتی خواند که طاغوت خطابش می کرد.

و چنین بدعتی بر پای نهاد که آنان که در تمام سطوح و با تلاش و کار و تولید به رفاه نسبی دست یافته بودند از ترس جان فرار را برقرار ترجیح دادند و هر آنچه که از آنان بر جای مانده بود را باصطلاح به مستضعفین هدیه می داد و علاوه بر این همان پابرهنگان که اکنون خود جز اقشار رانت پرور  و باج گیر شده اند با شکستن درب منازل به جای مانده به غصب آن می پرداختند و با پشتوانه ی فتوای رهبر ِکبیرشان که این اموال را غنایم اسلامی می دانست و معتقد بود باید به مستضعفین برسد از آن ِ خویش می دانستند و صاحبش می شدند که البته دیر نیز نپایید که مملکت را به تمام دست یازیدند تا کنون، و هم برای خود بر همین اساس خانه یی با نمای داخلی آجری با نشان ساده زیستی در جماران ِ خوش آب و هوا سکنی گزید.

آیت الله خمینی به عنوان بنیانگذار ِ انقلاب و پشتیبان بی کاره گان ِ مستضعف که کشور را چپاول کردند ده سال بیشتر بر اریکه ی تباهی  ِ انقلابش دوام نباورد و به خاموشی سپرده شد. پس از او مستضعفان که از قِبلش به نان و نوایی رسیده بودند با به استضعاف کشیدن کامل کشور بر گورش چنان بنایی به پا کردند که تا حال که بیست و هفت سال از مرگش می گذرد  کار مرمت آن به اتمام نرسیده و کماکان ادامه دارد، بارگاهی که فضای سرپوشیده ی آرامگاه را ۶۰ هزار متر مربع  و بخش اصلی آرامگاه را ۱۵هزار متر مربع تشکیل داده است و سازهٔ اصلی دارای پایداری در برابر زمین لرزه‌ای به قدرت ۱۰ ریشتر است و به گفته مدیر کل مقبره از برج میلاد نیز مقاوم‌تر است. اسکلت فولادی ساخته شده برای گنبد ۳۴۰ تن وزن دارد و روکش آن هم ۴۰ تا ۵۰ تن وزن خواهد داشت که در مجموع به ۴۰۰ تن می‌رسد. در اطراف آرامگاه چهار گلدسته به بلندی ۹۱ متر و به نشانه سن وی ساخته اند که بلندای آرامگاه تا نوک چراغ پرچم سن درگذشت وی را به عنوان پدر معنوی ِ  گرسنگان و فقرا را نشان می دهد! که بی گمان اگر خود اکنون سر از قبر بر آرد راه بازگشت به گورش را گم خواهد کرد. اکنون رهبر ِ مستضعفان دارای یک عمارت می باشد که گرانترین سازه ی دنیا هم نام گرفته است و همان مستضعفان انقلابی از آن نیز کسب درآمد می نمایند تا نقش مادی ِ پدر معنوی ِ دروغین کاملا آشکار شود  چنان که بعد از تسلطش بر ایران بدون هیچ زحمت و تلاشی همه چیز را به قیمت جان ستاندن و تعدی به ایرانیان به آنها اهدا کرد.

بابەتی هاوپۆل

قفس، یادداشت چهارم: پیش‌بند “به یاد سپیده فرهان”

مژگان کاوسی تا کنون دو بار بازداشت شده‌ام و هر دو بار در خانه‌ی خودم؛ …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.