چوار شه‌ممه‌ 24 نیسان 2024

داعش یک شهر دیگر عراق را تصرف کرد

سازمان دولت اسلامی ملقب به داعش شهر رمادی عراق را تصرف و پرچم خود را در مرکز این شهر بر افراشت. پیشروی نیروهای داعش به مرکز رمادی بعد از انفجار 2 اتومبیل بمبگذاری شده صورت گرفت.

مسئولین عراقی اندکی پیش به کانال “سی ان ان” اعلام کردند: بعد از یک زنجیره انفجار انتحاری داعش توانست مرکز شهر رمادی را تصرف و در صدد اشغال کامل این شهر است.

“سهیل الروایی” استاندار رمادی به این کانال اعلام کرده است: آمار انفجارات انتحاری داعش از عصر دیروز تا کنون به 13 مورد رسیده است و بعد از آن حملات فراوانی را علیه این شهر آغاز کرده است.

این مسئول عراقی افزود: افراد انتحاری تعدادی اتومبیل را بمبگذاری کرده اند و این انفجارات بویژه در منطقه البوعلوان صورت گرفته است. همزمان داعش حملات وسیعی برای کشتار جمعی عشیره البوعلوان آغاز کرده و تا کنون دهها تن از آنها را کشته است.

شهر رمادی که در حدود 113 کیلومتر غرب بغداد واقع شده است بزرگترین شهر استان انبار محسوب می شود که بزرگترین استان سنی نشین عراق است و امروز از طرف نیروهای داعش تقریبا تمام این شهر تصرف شده است.

نیروهای عراف مدتی پیش توانسته بودند بخشی از مناطق رمادی را تصرف داعش در آوردند و امروز نیز جنگنده های اتلاف جهانی مواضع داعش را در این شهر تصرف کردند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.