یک ستاره هالیوود برای جنگ علیه داعش به کُردستان آمده است

“مایکل اینرایت” 51 ساله، ستاره هالیوود و بریتانیایول اصل می باشد که برای جنگ علیه داعش مدت 2 ماه است به نیروهای مدافع خلق ملحق شده و اکنون با لباس نظامی با انتشار تصاویری مشغول آموزش نظامی است.

این ستاره هالیوود در بسیاری از فیلمهای هالیوود ایفای نقش کرده و تصمیم گرفته است تا علیه تروریستهای که هم میهنان و روزنامه نگاران اروپایی و غربی را به قتل رسانده اند بجنگد و برای این امر به نیروهای مبارز کُرد در سوریه و شنگال در عراق ملحق شده است.

روزنامه دیلی میل بریتانیا داستان زندگی این ستاره هالیوود را منتشر کرده و سوال کرده است که با این کار مایکل پهلوان است یا احمق؟

مایکل بگروند نظامی و سربازی نداشته و در شرایط مرفهی زندگی کرده است اما اکنون در سوریه با یک کلاشینکف و لباس سربازی نیروهای مدافع خلق برای انتقام گرفتن جان هم میهنانش در شرایطی ساده و واقعی زندگی می کند.

وی در یک مصاحبه تلوزیونی روز شنبه به روزنامه دیلی میل اعلام کرده است که در شهر منچستر بریتانیا به دنیا آمده و به منظور جنگ علیه داعش به سوریه رفته و به صورت مخفیانه و بدون اطلاع دوستان و مادر و خواهرش به سوریه سفر کرده است و در فرودگاه یک نامه برای مادر و خواهرش فرستاده است.

مایکل همچنین اعلام کرده است که می خواهد خون نیروهای داعش را بریزد و انتقام بگیرد زیرا آنها انسانهای سنگ دل هستند و علیه مردمان جهان ایستاده اند و باید تمام جهان علیه آنها مقابله بکند.

همچنین از جورج دیلی و جورج بوش رئیس جمهور پیشین آمریکا خواسته است تا علیه داعش مبارزه بکنند و ارتش آمریکا را به عراق بازگردانند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.