چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

خودکشی در شهر بانه مرگ یک دختر را درپی داشت

یک دختر اهل شهر بانه به دلیل مشکلات خانوادگی و اجتماعی از طریق آویزان کردن خود دست به خودکشی زده و جانش را از دست داده است.

به گزارش “زاگرُس پُست”، طی روزهای اخیر یک دختر به نام “اسمر”19 ساله به دلیل مشکلات خانوادگی و اجتماعی از طریق آویزان کردن خود دست به خودکشی زده و جانش را از دست داده است.

گفته می شود “اسمر” با یک پسر رابطه دوستی برقرار کرده و به همین دلیل از طرف پدر و برادرش از رفتن وی به مدرسه ممناعت به عمل آمده و این مسئله باعث گردیده تا تنش های خانوادگی در میان آنان بوجود آید.

این دختر بعدا به دلیل فشارهای که خانواده بر وی تحمیل کرده اند تهدید به خودسوزی کرده است اما پس از آن از طریق آویزان کردن جانش را از دست و داده و خانواده وی نیز دوست پسرش را تهدید کرده و اکنون وی از ترس جانش شهر بانه را ترک و هیچ خبری از وضعیتش در دسترس نمی باشد.

قابل ذکر است، هنوز تعدادی از خانواده های به دلیل سنتی بودن و مردسالاری از روابط عاشقانه فرزندان خود و بویژه دختران جلوگیری می کنند و این مسئله در بسیاری از مواقع باعث روی آوری آنها به انحرافات و معضلات اجتماعی خطرناک شده و در نهایت دست به خودکشی زده و مرگ آنان را در پی خواهد داشت.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.