سێ شه‌ممه‌ 23 نیسان 2024

حسن روحانی: تمام قدرت‌های جهان در برابر ملت ایران شکست خواهند خورد

حسن روحانى رییس‌جمهور تصریح کرد: اگر دنیا بگوید که برخلاف مقررات بین‌المللی با منطق زور می‌خواهد در برابر ملت ایران بایستد تردید ندارم که تمام قدرت‌های جهان در برابر ملت ایران شکست خواهند خورد.

وی تاکید کرد:‌ امروز هم در هر فناوری برای رسیدن به توسعه اگر دنیا بگوید که برخلاف مقررات بین‌المللی با منطق زور می‌خواهند در برابر ملت ایران بایستند تردید ندارم تمام قدرت‌های جهان در برابر ملت ایران شکست خواهند خورد به همان دلیل که تمام قدرت‌های دنیا پشت صدام ایستادند تا ملت ایران را شکست بدهند اما موفق نشدند.

روز 20 فروردین در تقویم ایران به عنوان روز ملی فناوری هسته‌ای تعین شده و هر ساله در این روز دستاوردهای تازه اتمی ایران اعلام می شود.

روحانی در این مراسم همچنین گفت: اگر زمانی که مای خواستار سوخت و تکنولوژی غنی سازی بودیم نیروهای جهانی راضی می شندند، شاید هیچ بحثی مورد بررسی قرار نمی گرفت، اما آنها ابتدا اعلام کردند که تکنولوژی نمی دهیم، این مهم نبود، اما این حرف حائز اهمیت بود که اعلام کردند ما نمیزاریم این به تکنولوژی غنی سازی دستیابد. این همان مسئله ای بود که ملت ایران در برابرش تسلیم نشدند.

امروز در نهمین سال روز ملی فناوری هسته‌ای با مشارکت حسن روحانی رئیس جمهور و علی اکبر صالح رئیس سازمان انرژی اتمی، وزیر اطلاعات، وزیر انرژی، وزیر تکنولوژی اطلاعات و چند مسئول دیگر ایرانی و تعدادی از سفیران کشورهای خارجی، از 3 ماده اتمی یا رادیواکتیو و چند محصول دیگر پرده برداری به عمل آمد.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.