چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

کشته و زخمی شدن دو مامور سپاه پاسداران در سقوط هلیکوپتر

به دلیل سقوط یک فروند هلیکوپتر سپاه پاسداران جمهوری اسامی 2 مامور کشته و زخمی شدند.

به گزارش کمپین فعالین بلوچ، در جریان اعزام نیروهای سپاه پاسدارن به منطقه کوهستانی قصرقند و در گیری با انچه وبسایت های وابسته به سپاه از آن به عنوان “اشرار” و “تیم تروریستی” یاد می کنند یک هلیکوپتر متعلق به سپاه سقوط کرده و دو سرنشین آن کشته و زخمی شده اند.

یکی از اعضای شورای قصرقند با تایید این خبر به گزارشگر کمپین گفت: “هلیکوپتر سپاه به دلیل برخورد پروانه هلیکوپتر به کوه سقوط کرده و ربطی به درگیری با افراد مسلح نداشته است.”

این منبع همچنین گفت: در جریان این درگیری ها تعدادی از “اشرار” کشته و زخمی شده اند و تعدادی از ماموران سپاه نیز کشته شده اند.

وی افزود: این درگیری ها مدت سه روز است در کوه های قصرقند در جریان اند اما از آنجا که مسیر های ورودی و خروجی به منطقه درگیری کاملا توسط ماموران امنیتی مسدود شده اند و خود سپاه گزارشی در این زمینه منتشر نکرده آمار دقیقی از کشته و زخمی ها نیست.

این درحالیست، روز گذشته سپاه پاسداران اعلام کرد که یک تیم تروریستی را در منطقه سیستان و بلوچستان منهدم کرده و بعد از آن مشاور استاندار سیستان اعلام کرد 8تن از نیروهای مرزبانی ایران به دست افراد ناشناس کشته شده و به خاک پاکستان گریخته اند و امروز گروه جیش العدل مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.