چوار شه‌ممه‌ 27 ئازار 2024

مصادره 17 هزار قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در استان ایلام

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از ضبط بیش از ۱۷ هزار قطعه تجهیزات ماهواره‌ای در سال گذشته توسط پلیس امنیت عمومی استان ایلام خبر داد.

به نقل از پلیش امنیت عمومی ایلام، فرماندهی انتظامی ایلام اعلام کرده است، مأموران اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام در راستای برقراری امنیت اجتماعی و همچنین مبارزه با تجهیزات ماهواره‌ای از ابتدای سال گذشته تا اواخر سال ۱۳۹۳ خورشیدی، تعداد ۱۷ هزار و ۱۲۹ قطعه تجهیزات دریافت از ماهواره در سطح استان ایلام را کشف و ضبط کردند.

همچنین پلیس این استان طی عملیات‌های مختلف در سطح استان، تعداد ۲۱ هزار و ۲۰۰ حلقه محصولات سی دی فیلمهای غیر مجاز را کشف و ضبط کرد.

پلیس ایلام همچنین طی مدت مذکور با افزایش گشت‌های امنیت اخلاقی به بیش از ۹ هزار نفر افراد “بدحجاب” تذکر داده و از دو هزار و ۲۹۰ نفر تعهد کتبی اخذ نمود ضمن اینکه ۱۰۳ نفر را نیز به مراجع قضایی معرفی کرده است.

از سوی دیگر مقامات انتظامی از برخورد جدی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان ایلام با اصناف خبر داده و گفته است: این پلیس از اوایل فروردین ماه سال جاری تا کنون تعداد ۹۱۰ واحد صنفی را مورد بازرسی قرار داد که از این تعداد ۳ واحد صنف به دلیل تخلف پلمب شده‌اند.

قابل اشاره است، جمهوری اسلامی به بهانه استقرار اخلاق اجتماعی به صورت اجباری بر شهروندان، به گونه ای مداوم به منزل و محل کسب و کار شهروندان یورش می برد و با دربر گرفتن این روش هم کرامت زندگی افراد را تخریب و هم آنها را با متحمل خسارات و احکام ناعادلانه و قرون وسطایی می سازد.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلکترۆنیکەت بڵاو ناکرێتەوە .

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.