ایران از رفت و آمد تانکرهای نفتی اقلیم کُردستان_عراق ممانعت می کند

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به ایران و ترانزیت سوخت از فردا (چهارشنبه 12 فروردین) تا ساعت 24 روز 14 فروردین ماه متوقف می شود.

نعمت الله نازپرورده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حکومتی ایرنا افزود: این تصمیم با توجه به دور دوم تعطیلات پایانی نوروز 94 در راستای اعمال محدودیتهای ترافیکی از سوی پلیس راه و براساس بخشنامه اداره ترانزیت و پایانه های مرزی کشور اجرا می شود.

وی تصریح کرد: براین اساس تردد تانکرهای سوختی در جاده های این شهر در این ایام به سمت کرمانشاه ممنوع است ولی خروج تانکرهای سوخت رسان از ایران به سمت عراق در این روزها ادامه دارد.

نازپرورده گفت: تردد دوباره ترانزیت سوخت و ورود تانکرهای سوخت رسان به ایران از روز شنبه (15 فروردین ماه 94) از سرگرفته می شود.

وی اظهار کرد: صادرات کالا در ایام ممنوعیت ورود تانکرهای سوخت رسان به داخل ایران از مرز رسمی پرویزخان و خسروی ادامه دارد و طبق روال سابق انجام می شود.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه با بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارای 186 کیلومتر مرز مشترک با عراق است و در دو مرز رسمی پرویزخان و خسروی این شهر روزانه بیش از یک هزار دستگاه کامیون و تریلر حامل بار تردد می کنند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.