تعداد دیگری از نیروهای جمهوری اسلامی عازم عراق شدند

تعداد زیادی از نیروهای جمهوری اسلامی ایران از طریق مرز” پرویزخان” مابین کُردستان ایران و اقلیم کُردستان_عراق داخل خاکی عراق شده، تا در هجوم نیروهای عراقی و ملیشیاهای شیعه علیه داعش، مشارکت کنند.

روز پنجشنبه 14 اسفندماه جمهوری اسلامی برای کمک به نیروهای عراقی تعداد دیگری از نیروهای خود را از طریق مرز پرویزخان که تحت کنترل حکومت اقلیم کُردستان_عراق می باشد، به طرف شهر دوزخرماتو و از آنجا به تکریت انتقال داده و هدف از این کار را مشارکت در جنگ علیه داعش اعلام کرده اند.

مسئول پلیس شهر خرماتو “سرتیپ فاروق محمد” به رادیو دنگ اعلام داشت، که این نیروهای ایرانی برای جنگ علیه داعش از طریق خاک اقلیم به عراق وارد شده اند.

این مسئول امنیتی می گوید، تعداد کثیری از نیروهای ایرانی در استان صلاح الدین برای مقابله با داعش، همراه سلاح سنگین وارد این منطقه شده و با هواپیمای بی سرنشین نیز وضعیت را کنترل می کنند.

گفتنیست، تا کنون تعداد زیادی از نیروهای جمهوری اسلامی در عراق و سوریه و در جنگ علیه داعش و نیروهای مخالف بشار اسد کشته شده و همچنین احزاب اپوزیسیون کُرد ایرانی در مورد حضور نیروهای ایران در خاک عراق و اقلیم کُردستان تا به حال بارها هشدار داده اند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.