فشارهای متعدد جمهوری اسلامی بر مردم کُردستان ادامه دارد

طی مدت اخیر نیروهای جمهوری اسلامی ایران از طریق گوناگون فشارهای مضاعف خود را علیه مردم کُردستان افزایش داده اند.

بنا به گزارش رسیده به “زاگرُس پُست”، در مدت اخیر نیروهای جمهوری اسلامی ضمن افزایش آمار اعدام های شهروندان ایرانی و بویژه مردم کُردستان، دست به اذیت و آزار مردم این منطقه زده اند.

گزارشها در این رابطه حاکی از آن است، نیروهای جمهوری اسلامی دست به تبلیغات زده تا مردم برای مشارکت جنگ علیه داعش در سوریه و عراق ثبت نام کنند.

همچنین در مرزهای مابین اقلیم کُردستان_عراق و کُردستان ایران ورای تفتیش و بازجویی از عابرین، از آنها می خواهند تا با نیروهای جمهوری اسلامی همکاری کنند و وضعیت اقلیم کُردستان و فعالیت اپوزیسون را در این بخش کُردستان به آنها گزارش دهند.

همچنین پناهندگانی که در اقلیم کُردستان_عراق مشغول به کار می باشند را احضار کرده و ضمن وعده وعیدهای اقتصادی از آنها خواسته اند، تا با نیروهای جمهوری اسلامی همکاری های لازم را داشته باشند.

گفتنیست، بعد از یورش داعش به عراق و تصرف بخش قابل ملاحظه ای از خاک این کشور، نیروهای جمهوری اسلامی به صورت وسیعی به خاک عراق و اقلیم کُردستان_عراق روی آورده و تا کنون بارها جریاناتی که علیه جمهوری اسلامی در این منطقه فعالیت می کنند، علیه جنب و جوش های جمهوری اسلامی هشدارهای فرآوانی داده اند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.