چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

کشته شدن یک فرمانده دیگر ایرانی در جنگ سوریه

یک فرمانده دیگر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به نام “علیرضا توسلی” که یکی از فرماندها گردان “فاطمیون” می باشد، در سوریه کشته شد.

بنا به گزارش منابع خبری، یک فرمانده دیگر سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به نام “علیرضا توسلی” ملقب به “ابو حامد” از اعضای شاخه برون مرزی سپاه پاسداران در سوریه کشته شد.

توسلی از شهروندان افغانی ساکن ایران بود، که در جنگ داخلی سوریه به دست نیروهای اپوزیسیون این کشور کشته شده است.

بجز کشته شدن این فرمانده سپاه پاسداران 6 تن دیگر از نیروهای ایران به نام های ” رضا بخشی”, “محمودکریمی”، “جاوید یوسفی”، “نعمت الله نجفی”، “قاسم سادات”، “حسین حسینی” در سوریه کشته شده و قرار بود روز چهارشنبه جنازه این 7 عضو سپاه به ایران تحویل داده شود.

گردان فاطمیون در نیروهای اعزامی ایران و افغان به سوریه تشکیل شده است.

نیروهای سپاه پاسداران و بسیج ایران در چهارچوب گروه های چون “گردان فاطمیون” یا نام های چون “دفاع از حرم حضرت معصومه” به منظور دفاع از حکومت بشار است، در سوریه مشغول جنگ می باشند و دوشا دوش نیروهای دولت سوریه شهروندان را قتل و عام می کنند.

لازم به ذکر است، تاکنون دهها تن از نیروهای جمهوری اسلامی ایران در سوریه و عراق کشته شده و گفته می شود، تعداد زیادی از شهروندان افغانی که ماهانه هزار دلار از ایران دریافت می کنند، در سوریه مشغول جنگ با مخالفان بشار اسد می باشند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.