سێ شه‌ممه‌ 23 نیسان 2024

محمدرضا رحیمی معاون اول احمدی نژاد راهی زندان اوین شد

دادسرای عمومی و انقلاب تهران روز يکشنبه اعلام کرده است که حکم حبس محمدرضا رحيمی معاون اول محمود احمدی نژاد دردولت دهم اجرا شده است و  ماموران پلیس وی را به زندان اوین برده اند.

 پايگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران نوشته است:« با توجه به قطعيت حکم محکوميت محمدرضا رحيمی معاون اول سابق رئيس جمهور كه کُرد و اهل شهر “قروه” در استان کُردستان می باشد، داير بر تحمل ۵ سال حبس، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت دستور اجرای حکم حبس را از طريق نيروی انتظامی صادر کرد. بر اين اساس ماموران پليس در تاريخ ۹۳/۱۱/۲۶ با حضور در محل سکونت محکوم عليه وی را فراخوانده و پس از تفهيم موضوع اجرای حکم، نامبرده جهت تحمل حبس به زندان اوين معرفی شد.»

محمدرضا رحیمی ، معاون اول محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق ایران، با رای شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور به پنج سال و ۹۱ روز حبس، پرداخت دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده است.

پیشتر خبرگزاری های داخی ایران گزارش داده بودند معاون اول دولت دهم پیش از این در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به دلیل اختلاس و فساد مالی به ۱۵ سال حبس، پرداخت دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده بود.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.