چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

کشته و زخمی شدن 2 کاسبکار اهل شهر سقز

به دلیل ثانحه رانندگی یک کاسبکار کُرد اهل شهر سقز جانش را از دست داده و یک کاسبکار دیگر نیز به شدت زخمی شده است.

گزارش رسیده به “زاگرُس پُست” حاکی از آن است، روز چهارشنبه 22 بهمن ماه, در شهر “حلب” از توابع زنحان 2 اتومبیل کاسبکاران کُرد اهل شهر سقز که مشغول حمل بار از کُردستان به دیگر نقاط ایران بوده اند، دچار حادثه رانندگی شده و به همین دلیل یکی از کاسبکاران جانش را از دست داده و کاسبکار دیگر نیز به شدت زخمی گشته است.

خبرنگار “زاگرُس پُست” در شهر سقز می گوید: این کاسبکار که جانش را از دست داده نامش “مهران بهرامی” و ساکن محله “شریف آباد” سقز می باشد و فرد زخمی نیز نامش “برهان” می باشد و اتمبیل های آنان از نوع “سمند و پژو” گزارش شده است.

در ادامه می گوید: برهان که در این حادثه زخمی شده است، فارغ و تحصیل مقطع کارشناسی می باشد و به دلیل بیکاری به شغل پر مخاطره قاچاق وسایل روی آورده است.

شایان ذکر است، به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادی فرآوان تعداد زیادی از شهروندان کُرد به شغل کاذب قاچاق وسایل روی آورده کمتر روزیست از طرف نیروهای جمهوری اسلامی در مرزها و در داخل جاده ها مورد هجوم قرار نگیرند و دچار زیان جانی و مالی نگردند و یا به دلیل اینکه در دام این نیروها گرفتار نشوند، با سرعت زیادی رانندگی می کنند و دچار حوادث دلخراش اینچنینی می گردند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.