کشته شدن هزار تن از عوامل جمهوری اسلامی در استان کُردستان

بنا به آمار رسمی خود جمهوری اسلامی، تا کنون هزار تن از عوامل حکومتی در استان کُردستان کشته شده اند.

به گفته”محمد سلیمانی” مدیر کل بنیاد شهید جمهوری اسلامی، تا کنون یک هزار تن از عوامل بومی جمهوری اسلامی که به با نام (پیشمرگ کُرد مسلمان) از آنان یاد کرده، در استان کُردستان کشته شده اند.

این مسئول حکومتی، در ادامه می افزاید: زمانی که خامنه ای در سفری تاریخی به استان کُردستان آمد اعلام کرد: “شهدای این استان ویژگی‌هایی دارند که کمتر در جاهای دیگر دیده می شود، چرا که شهدای این خطه غریبانه‌تر و مظلومانه‌تر به شهادت رسیدند که شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان نمونه بارز این شهدا هستند”.

وی ضمن اينكه عوامل بومی جمهوری اسلامی در کُردستان را غریب و مظلوم مورد خطاب قرار داده، می گوید: هر کدام از این افراد زمانی که زندگی می کردند 2 یا 3 بار زخمی شده بودند و بدونه اشاره مستقیم به جناح خاصی، بدین اشاره کرده, که آنها به دست افراد کوردل و مزدور دشمن کشته شده اند.

این آمار تنها مختص عوامل بومی جمهوری اسلامی در استان کُردستان می باشد و وی از عواملشان در استان های “ایلام، کرمانشاه و آذربایجان غربی” که محل اساکن شهروندان کُرد می باشند، یادی نکرده است.

قابل ذکر است، مسئولین جمهوری اسلامی به منظور مخدوش کردن وجه پیشمرگه، برای عوامل خود در کُردستان اصطلاح “پیشمرگه مسلمان” تعین کرده و همیشه و در تمامی مراسماتشان با توهین و افطرا به نیروهای پیشمرگه کُردستان حمله می کنند و در مقابل نیز از کسانی که در برابر چندرغاز پول میهن خود و مبارزان کُردستان را به جمهوری اسلامی فروخته، قدردانی می کنند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلکترۆنیکەت بڵاو ناکرێتەوە .

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.