چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

جمع آوری ماهواره در شهرهای گوناگون کُردستان ادامه دارد

موج جمع آوری ماهواره و ادوات مرتبط با آن از طرف نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی در شهرهای گوناگون کُردستان ادامه دارد.

بنا به گزارشات منتشره، نیروهای انتظامی در محله “تپه کوله” و دست به جمع آوری دیش ماهواره و ادوات مرتبط با آن زده اند.

در خبر دیگری نیز آمده است: نیرنوهای انتظامی در شهرک های اطاف شهر ایلام و بویژه در شهرک “حافظ” دست به جمع آوری ماهواره در منازل شهروندان شده اند.

در همین رابطه، “مهدی قریشی” ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با بيان اين جمله همچنین ابراز داشت: خداوند غیور است و مردمان غیور را دوست دارد و بی‌عفتی را در میان مسلمانان حرام کرده است و یکی از مسائل مهم در این تقوا توجه مسلمانان به مسئله غیرت در خانواده‌هاست.

امام جمعه ارومیه در ادامه سخنانش گفت: ترویج بی‌غیرتی در بین مسلمانان یکی از توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان بوده و آنان سعی دارند بی‌غیرتی را در بین جامعه اسلامی نهادینه کنند و دشمنان اسلام می‌خواهند غیرت را در بین مسلمانان از بین ببرند، به مسلمانان هشدار داد تا از خود و خانواده خویش مراقبت کنند. هر زن و شوهر مسلمانی باید نسبت به رفت و آمد همسر خویش با دیگران هوشیار باشد.

شایان ذکر است: شخصیت های مذهبی و علل خصوض امام جمعه مساجد بزرگ در کُردستان و ایران که به صورت مستقیم به طرف جمهوری اسلامی ایران منتصب می شوند، در اکثر اوقات به بهانه های متفاوت آزادیهای افراد را مورد هجوم و اهانت قرار می دهند و آنان را به انجام دادن خشونت تشویق می کنند و این مسئله باعث گردیده تا مشکلات و انحرافات اجتماعی و بویژه خشونت در میان شهروندان و بویژه خانواده ها افزایش یابد و خیلی وقت ها نیز با یورش به منازل شهروندان دست به جمع آوری ماهواره و ادوات مربوط به آن می زنند.

 

 

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.