چوار شه‌ممه‌ 24 نیسان 2024

شناسایی 2 هزار کودک زیر 6 سال مبتلا به سوءتغذیه در آذربایجان‌غربی

مدیر کل کمیته امداد جمهوری اسلامی در استان آذربایجان غری اعلام کرد: 2 هزار کودک زیر 6 سال مبتلا به سوءتغذیه در این استان شناسایی شده و به درمان و خدمتگذاری نیازمند می باشند.

“جلال حسین زاده” در میانه سخنان خود می افزاید: این کودکان برای تامین سوءتغذیه خود از طرف کمیته امداد ماهانه 60 هزار تومان به آنها تعلق می گیرد و تمامی این پول ها نیز از کمک های خیرخواهانه مردمی جمع آوری شده است.

این مسئول حکومتی همچنین می گوید: سالانه در استان آذربایجان غربی 5 تا 6 هزار نفر زیر چتر حمایت کمیته امداد قرار می گیرند و از طرف این مرکز حکومتی به آنها یاری رسانده می شود.

شایان ذکر است: ایران یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان از لحاظ منابع زیر زمینی می باشد و از لحاظ نفت و گاز در رتبه دوم جهان می باشد، اما فقر و تنگدستی زندگی مردم را دچار فلاکت کرده و به گفته خود مسئولین حکومتی اکنون حداقل بیش ار 10% از مردم ایران زیر خط فقر می باشند و به همین دلیل بعضی از آنان برای گرفتن پول اندکی در ماه به کمیته امداد روی می آورند و این کار نیز در میان مردم وجهه بسیار بدی دارد و کمتر کسی در مورد گرفتن این کمک های ناچیز از طرف حکومت، با آشنایان و اطرافیان خود سخن به میان می آورد.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.