میلیتاریزه کردن “سنندج” و یورش به تجمع بیش از 2 نفری شهروندان

نروهای امنیتی و نڤامی جمهوری اسلامی تمامی خیابان ها و اماکن عمومی شهر “سنندج” را میلیتاریزه کرده این مسئله نگرانی شهروندان را در پی داشته است.
از دیروز چهارشنبه اول بهمن ماه تمامی خیابان ها اماکن عمومی شهر سنندج حتی کوچه و محلات شهر نیز از گرف نیرنوهای امنیتی و نڤامی جمهوری اسلامی محاصره شده و دهها اتومبیل و نیروی مسلح در سگح شهر مستقر شده اند.
یک منبع موپق از شهر سنندج به “زاگرَس پَست” اعلام کرد: نیرونهای امنیتی و نڤامی و همچنین افراد سر به وزارت اگلاعات رفت و ێ‌مد شهروندان را کنترل کرده و برای افراد و اتومبیل ها ایست بازرسی استقرار داده و این مسئله باعپ نگرانی و عصبانیت شهروندان گردیده است.
بنا به این گزارش, ساعت 4 بعد ازڤهر دیروز چهارشنبه نیروهای جمهوری اسلامی از تجمع بیش از 2 نفر شهروندان پیشگیری کرده و هر فردی از این قوانین سرپیچی کند بازداشت و به اماکن امنیتی منتقل می شوند.
این منبع همچنین به “زاگرُس پُست” گفته است: ێ‌ماده باش و میلیتاریزه کردن شهر سنندج از گرف نیروهای جمهوری اسلامی تا امروز پنجشنبه نیز ادامه داشته و این میلیتاریزه کردن بعد از آن اتفاق می افتد, که گی هفته گژشته، ١٥ گردان توپخانه ارتش حکومت اسلامی ایران در اگراف سنندج مستقر گردیدند.
به گفته فرمانده این نیروهای، “این گروه براساس نیاز دوباره به سنندج بازگشت و به یقین بازگشت این گروه به منگقه موجب تقویت امنیت و جلوگیری از فعالیت نیروهای مبارز و انقلابی کُردستان صورت پژیرفته است.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.