سێ شه‌ممه‌ 23 نیسان 2024

کشته شدن چند فرمانده بلندپایه سپاه پاسداران و حزب الله به دست اسرائیل

روابط عمومی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در بیانیه ای اعلام کرد: “محمد علی الله دادی” یکی از فرمانده هان بلند پایه سپاه پاسداران به دلیل بمباران هلیکپتر ارتش اسرائیل کشته شده است.

بنا به بیانیه سپاه پاسداران “الله دادی” دارای رتبه سردار و فرمانده سپاه الغدیر یزد بوده است, روز یکشنبه 28 دیماه در منتقه قنیطره سوریه همراه چند تن دیگر از فرماندهان حزب الله لبنان مورد هدف هلیکپتر اسرائیل قرار گرفته و کشده شده اند و در این خصوص حزب الله تهدید به انتقام می کند.

بنا به گزارش رسانه های جمهوری اسلامی, حزب الله لبنان اعلام داشته است: به گونه ای که تاکنون آشکار نشده است, پاسخ این حمله اسرائیل را می دهد, که باعث کشته شدن تعدادی از فرمانده هان این حزب گشته و بعضی از کارشناسان سیاسی بر این بآورند: که در چند ساعات آینده حزب الله پاسخ این یورش ها را خواهد داد و اکنون نیروهای این حزب در مرز لبنان در آماده باش بسر می برند.

حزب الله لبنان نام 6 تن از کشته شدگان به دلیل حمله اسرائیل را منتشر کرده, که یکی از آنان پسر “عماد مغنیه” یکی از فرمانده هان سرشناس این حزب می باشد, که سال 2008 از طرف اسرائیل کشته شد, اما خبرگزاریها می گویند 11 تن ازجمه “جهاد مغنیه”, “علی طباطبایی” و “محمد علی الله دادی” می باشند.

تلوزیون اسرائیل طی خبری اعلام کرد: این گروه که مورد حمله قرار گرفته اند, مشغول نصب سکوی پرتاب موشک بوده و هدف آنها نیز اسرائیل بوده است و “ابو علی طباطبایی” یکی از فرمانده هان جنگ حزب الله علیه اسرائیل بوده است.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.