چوار شه‌ممه‌ 24 نیسان 2024

جانباختن یک کاسبکار کُرد به دست نیروهای جمهوری اسلامی

یک کاسبکار کُرد اهل شهر کامیاران به دست نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی جان سپرد.

 

بر پایه گزارش رسیده به “زاگرس پست”، طی روزهای گذشته یک کاسبکار کُرد به نام “ﺳﺠﺎﺩ ﮔﻮﺩﺭﺯﯼ” ﺍﻫﻞ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﮐﺎﻣﯿﺎﺭﺍﻥ 22 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ انتظامی جمهوری اسلامی در ﮔﻠﻮﮔﺎﻩ “ﻗﺎﺯﺍﻧﭽﯽ” جاده سنندج_ ﮐﺮﻣﺎﻧﺸﺎﻩ مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جانش را از دست می دهد.

 

این کاسبکار کورد تنها به دلیل حمل وسائل قاچاق ازجمله سیگار از طرف نیروهای جمهوری اسلامی مورد یورش قرار می گیرد و به دلیل اصابت گلوله جانش را از دست داده است.

 

به گفته یکی از شاهدان عینی: بارش سیگار بوده و به همین دلیل از طرف نیروهای جمهوری اسلامی به او شلیک می کنند و یک گلوله به پای وی اصابت کرده و به دلیل مقاومت و ایستادگی این کاسبکار بار دیگر به وی شلیک می شود و این بار به دلیل کاری بودن جراحت و بعد از ضرب و شتم فرآوان جان می سپارد.

 

دلیل مرگ این کاسبکار همانگونه که اشاره شد اصابت گلوله و شکنجه های بوده است و آثار این شکنجه ها بر بدن وی نیز نمایان است.
یک منبع موثق در این باره می گوید: خانواده این کاسبکار جانباخته بعد از مرگ فرزندشان وکیل گرفته و جسد وی را نیز به پزشکی انتقال داده و آن را مورد کالبد شکافی قرار داده اند، تا نشاید ماموران مدعی شوند که ایشان به دلیل مصرف مواد افیونی جانش را از دست داده است.

 

شایان ذکر است، هر روزه و در مناطق گوناگون کردستان کاسبکاران و کولبرانی که تنها برای گریز از بیکاری و در پی امرار معاش به اشغال کاذب اینچونینی پناه می برند، مورد هجوم نیروهای جمهوری اسلامی قرار می گیرند و بدین وسیله متحمل خسارات جانی و مالی فرآوانی قرار می گیرند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.