پێنج شه‌ممه‌ 25 نیسان 2024

اعتراض و درگیری شهروندان کرمانشاهی با نیروهای انتظامی

در راستای کشف و مصادره وسائل مرتبط با ماهواره شهروندان نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی در شهر کرمانشاه اقدام به جمع آوری ماهواره کرده و این مسئله با انعکاس خشم و اعتراض شهروندان روبرو گشته است.

بنا به گزارش رسیده به “زاگرس پست” نیروهای انتظامی روز پنجشنبه 11 دیماه در محله های مصطوفی و میدان آزادی شهر کرمانشاه که از پرجمعیت ترین محله های این شهر محسوب می شود, اقدام به جمع آوری دیش و رسیور ماهواره کرده و برای این کار نیز از جرثقیل استفاده کرده اند و باعث خشم و عصبانیت شهروندان شده اند.

گفته می شود: زمانی که نیروهای انتظامی از طریق جرثقیل اقدام به بالا رفتن از دیوار و پشت بام و منزل شهروندان کرمانشاهی شده اند و در تلاش برای جمع آوری ماهواره بوده اند, با خشم و اعتراض و سنگ پراکنی شهروندان روبرو شده اند و مردم با این عکس العمل در پی فراری دادن این روها برآمده اند.

شایان ذکر است: هر سال و در راستای طرح جمع آوری ماهواره از طرف نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی, منزل و حریم خصوصی شهروندان ایرانی و علل خصوص مردم کردستان مورد تعرض قرای می گیرد و این کار نیروهای جمهوری اسلامی در اکثر اوقات با اعتراض و خشم شهروندان روبرو می شود.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.