چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

دیدار تروریستهای اسلامی ایران از جنوب کوردستان / زارالی نیک روش

منظور فریب و تحقیر ملت کورد است ،هوشیار باشیم.

تاریخ حاکمان ایران در طی ادوار مختلف تاریخی،چە دوران امپراطوری و ملوک الطوایفی، و بخوص بعد از رسمی نمودن دین رسمی شیعە در زمان شاە عباس صفوی ١٥١٠ میلادی و در نهایت افراط و سنت ضد بشری کە محصول اعلان دولت مرکزی، تک فرهنگی ملی-مذهبی حاصل کودتای رضا خان میر پنج در سال ١٩٢١ میلادئ،کە رژیم آپارتاید نژادپرستی تک فرهنگی را تحمیل بر سرنوشت ملل غیر فارس نمود،بخوصوس ملت کورد، و ادامە دهندە این نگرش ضد اخلاقی و در جنگ با بشریت رژیم آپارتاید مذهبی-ملی اسلامی، کلان نهفتە در سیاست سرکوب و ترویج رعب و وحشت از سویی و استفادە نمودن از فرهنگ فریب و حیلەگری کە خاص نظامات نامشروع و ضد ارزشی میباشد را تشکیل میدهد.

تمامیت ساختار حاکمیت و مسعولین اجرایی این ساختار در ایران در عدم ویژەگی سالم اخلاقی و نرمهای بشری استوار است. تنها کافیست در رابطە با فرهنگ استعمارگریشان و نداشتن محدودیت در نبود اخلاق و توجیح آن تحت نام فقە و تقیە، کە بر اساس نبودن اخلاق و تعهد بشر بودن است با کمی مطالعە پی ببرید.

سفر این بار گروە دیپلومات تروریست،همچون صحرارودی و لاریجانی،در هماهنگی با مذدوران شیعە عرب عراقی و بهرە جستن از مهرەی همکار تاریخی خود، جلال طالبانی و همفکران او در درون اتحادیە میهنی،کە البتە میهنی بودنشان جای سوال است، حکومت کوردستان جنوبی را در برابر عمل انجام شدەای قرار دادن،کە بە احتمال زیاد جناب بارزانی بی خبر بودن از حضور این جانور تروریستهای داعش ایرانی و آگاە بە هدف شوم آنان نبودن.

رژیم استعمارگر و پست اندیش اسلامی نماد آپارتاید،استعمار و بربریت، با فرستادن این گروە تروریست دیپلۆمات، در واقع سیاست و هدف معینی را تعقیب مینماید.

در وحلەی اول کوردهای جنوب کوردستان را فریب دهد تا آنان بە خواب خرگوشی رفتە و رژیم ضد کورد شیعیان طرفدار خود را تقویت نمودە از سویی و از همە مهمتر بار دیگر بتواند سیاست تفرقە و نفاق درونی را در جنبش آزادیبخش کورد رشد بدهد تا در زمان مناسب مثل همیشە در فرصت مناسب بتواند از اتحاد و پیشرفت ملت کورد در راستای گسستن زنجرهای اسارت،آنان را با شکست و عدم اتحاد مواجح سازد.

این باید درسی دیگر باشد برای تمامی احزاب کورد،روشنفکران و ملت کورد،کە بدانند از دشمن هرگز کار خیری ساختە نیست بجز بربریت و کینەی حیوانی او در برابر آرزو و تلاشمان برای گسستن زنجیر بردگی از دست شب پرستان استعمارگر در راس همەی آنان حاکمیت پلید و پست اندیشان نژادپرست کە از انسان فقط ظاهری جسمانی بە اارث بردەاند.

از افعی نباید انتظار تولد کبوتر آزادی را داشت. کوردها بە خود آییم،و با درایت سالم و حفظ اتحاد خود نقشهای اهریمنی پست اندیشان استعمارگر حاکمان نژادپرستت ملی ایران را خنثی سازیم. زندە باد اتحاد برای آزادی کوردستان نابودی از آن استعمارگران شبپرست و تهی از انسانیت.

 

یادآوری: مسئولیت این مقاله بر عهده نویسنده آن می باشد.

 

بابەتی هاوپۆل

قفس، یادداشت چهارم: پیش‌بند “به یاد سپیده فرهان”

مژگان کاوسی تا کنون دو بار بازداشت شده‌ام و هر دو بار در خانه‌ی خودم؛ …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.