سێ شه‌ممه‌ 30 نیسان 2024

یک فتوگرافر کُرد سه دیپلوم افتخار یک فستیوال بین المللی را کسب کرد

هنرمند فتوگرافر کُرد سه دیپلم افتخار فستیوال “فوتوآوارد” آمریکا را کسب نمود.

“منصور محمدی” فتوگرافر اهل شهر مهاباد در بخش پروفشنال و مسابقه این فستیوال تابلوهای هنری خود را نمایش کرده و توانست نظر هایئت ارزیابی را به سوی خود منعطف کند.

در این دوره فستیوال بین المللی فتو آوارد آمریکا 17 هزار و 824 عکس از 130 کشور جهان به نمایش درآمد. این فستیوال هر ساله و در بخش آماتور و پروفشنال برگذار می شود و منظور از این فستیوال معرفی بزرگترین دستاوردهای هنر فتوگرافی جهان است.

منصور محمدی سال گذشته نیز در فستیوال بین المللی فوتوی “لوسی آوارد” آمریکا شرکت کرده بود و توانست دیپلم افتخار این فستیوال را نیز بدست آورد.

این هنرمند موفق کُرد همچنین توانسته مدال نقره انجمن عکاسان آمریکا(PSA) را در فستیوال بین المللی اسلونی را کسب و دیپلم افتخار فستیوال سفری آمریکا را نیز به خود اختصاص داد.

منصور محمدی 39 ساله و برنده لیسانس گرافیک در دانشکده هنرهای زیبا را دارد. وی بجز این جوایزی که گفته شد، موفقیت های هنری دیگری را در کارنامه هنری خود دارا می باشد.

وی که با 4 عکس در این فستیوال شرکت کرده بود، سه عکس از طبیعت شهر مهاباد در زمستان, از نان پختن زنان روستایی، دامداری در کوسهتانهای دالانپر تهیه کرده بود و توانست سه دیپلم افتخار این فستیوال را برنده شود.

منصور محمدی تا کنون 20 نمایشگاه عکس ویژه و گروهی در داخل و خارج از ایران برگذار کرده است.

جوایز هنری فستیوال “فوتو آوارد” آمریکا روز شنبه این هفته برگذار گردید.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …