چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

بازداشت و بی اطلاعی از سرنوشت ادریس گله‌داری در سنندج

یکشنبه 21 اریبهشت ماه ، بنابر خبرهای منتشره، حوالی ساعت 10 پیش از ظهر سه شنبه 15 اردیبهشت ماه، ادریس گله داری، در حالی که جهت انجام امورات اداری مربوط به بیمه اتومبیل شخصی به یکی از شرکت‌های بیمه مراجعه مینماید، توسط مامورین رژیم اسلامی دستگیر و بازداشت می شود.

متعاقب آن و در همان روز تیمی از ماموران رژیم، اتومبیل وی را به پارکینگ منزل برده و با در دست داشتن حکم دادستانی خواستار ورود به منزل می شوند که با مقاومت و ممانعت همسرش، پریا رضا نژاد، روبرو می گردند.

مامورین رژیم با تهدید و در دست داشتن کلید ورود به منزل ( متعلق به ادریس) به زور وارد منزل شده و ضمن فیلمبرداری از داخل منزل مجموعه ای از اموال شخصی از قبیل کامپیوتر و … را با خود میبرند و با گرفتن امضایی بر روی کاغذ نوشته ای از همسر ایشان ، آنجا را ترک می کنند.

با گذشت 6 روز از بازداشت ادریس گله داری هنوز خانواده ایشان را در بی اطلاعی از محل نگهداری و علت بازداشت نگه داشته اند و آنها به هر مکان و اداره دولتی مراجعه می کنند با پاسخ تمسخر آمیز و اینکه نمی دانند و در اینجا نیست روبرو میشوند.

دستگاه‌های امنیتی رژیم با این رفتار و پاسخ های سربالا و ضد انسانی همسر، فرزند و مادر سالخورده ادریس گله داری وتمامی اعضای این خانواده را در بدترین شرایط روحی قرار دادەاند.

بابەتی هاوپۆل

بیان فرج‌اللهی، شهرووند اهل سنندج به شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر احضار شد.

به گفته یک منبع مطلع، این فعال زن به اتهام “تبلیغ علیه نظام” به شعبه …