پێنج شه‌ممه‌ 25 نیسان 2024

فشار نیروهای اطلاعات رژیم بر اعضای کمپین حمایت از زهرا محمدی

فعالان مدنی کردستان در رابطه با هک اعضای کمپین حمایت از زهرا محمدی عضو بازداشت شدە انجمن “نوژین” بیانیه‌ای را منتشر کردند.

براساس گزارش رسیده به زاگروس پست؛ روز شنبه هیجدهم خردادماه، فعالان مدنی کردستان در بیانیه‌ای اعلام کردند که اعضای کمپین حمایت از زهرا محمدی، عضو بازداشت شده انجمن فرهنگی – اجتماعی “نوژین” تحت فشار نیروهای اطلاعاتی می‌باشند و چندین بار تهدید شدند.
فعالان مدنی کردستان در این بیانیه افزودند: برای حساب کاربری اعضای کمپین در تلگرام مشکلاتی ایجاده شده و حساب کاربری دو تن از آنان هک شده است.
فعالان مدنی کردستان می‌گویند: جای تأسف است که کشوری با هک مجریان یک کمپین مدنی می‌خواهد خواسته مشروع مردمی را سرکوب کند و خواسته مردم کردستان آزادی معلمی می‌باشد که مبرا از هرگونه جرمی بوده است.
فعالان مدنی کردستان تأکید کردند که در صورت توقف فعالیت‌های کمپین به شیوه‌های دیگر از زهرا محمدی، عضو بازداشت شده انجمن فرهنگی – اجتماعی “نوژین” حمایت خواهند کرد.
روز پنج‌شنبه دوم خردادماه، زهرا محمدی همراە با دو تن دیگر از اعضای انجمن نوژین بدون ارائه مجوز قانونی از سوی نیروهای اطلاعات رژیم در سنندج بازداشت شدند.

بابەتی هاوپۆل

بیان فرج‌اللهی، شهرووند اهل سنندج به شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر احضار شد.

به گفته یک منبع مطلع، این فعال زن به اتهام “تبلیغ علیه نظام” به شعبه …