چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

 فوری: سە نفر در شهرستان میاندوآب، به دست نیروهای وابسته به  اطلاعات رژیم کشته شدند

نیروهای  وابسته به ادارە اطلاعات میاندوآب، سە شهروند کرد را داخل یک  دستگاه خودروی پراید به قتل رساند.

بر اساس گزارش رسیده به  سایت خبری “زاگرس پست”، شامگاه پنج شنبە  21 تیرماه سال جاری، نیروهای وابسته به ادارە اطلاعات شهرستان میاندوآب  از توابع استان ارومیە، بە سوی سرنشینان یک  خودروی پراید شلیک و دست کم سە نفر را بە قتل رساندند.

این حادثه در جاده ی ” میاندوآب _ بوکان” و در نزدیکی روستای “مشیر آباد”  اتفاق افتاده است.

بە گفتە ساکنین منطقە، ٣ نفر از سرنشینان پراید جانشان را از دست دادەاند و یک نفر دیگر  از سرنشینان خودرو، سرنوشتش  در هاله ای از ابهام قرار دارد و عده ای بر این باورند کە نفر چهارم  از دست نیروهای وابسته به اطلاعات فرار نموده و تعدادی نیز بر این باور هستند کە وی به دست نیروهای امنیتی بازداشت شدە است.

خبرنگار “زاگرس پست” در شهرستان میاندوآب، هویت یکی از کسانی کە به دست نیروهای وابسته به اطلاعات جان باخته “هژار رضایی” فرزند “مولود” و ساکن روستای “قلعە هولاکو” از توابع  شهرستان “بوکان” اعلام نموده و هویت دیگر جان باختگان نامعلوم می باشد.

یک منبع مطلع بە خبرنگار ” زاگرس پست” اعلام نموده است که، پس از این حادثە اجساد جان باختگان  با خودرو “نیسان” بە  اداره ی اطلاعات میاندوآب منتقل شده اند.

خبرها حاکی از آن است کە سرنشینان این پراید از اعضا و هواداران یکی از احزاب کردستان ایران میباشند،ولی تاکنون نە رسانەهای وابسته به رژیم  و نە هیچ یک از احزاب کردستانی ،در این رابطە خبری منتشر ننمودەاند.

منتظر اخبار جدید در این زمینه باشید.

بابەتی هاوپۆل

بیان فرج‌اللهی، شهرووند اهل سنندج به شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر احضار شد.

به گفته یک منبع مطلع، این فعال زن به اتهام “تبلیغ علیه نظام” به شعبه …