چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

مجرمان به کربلا روند و نخبگان به اوین / احسان فتاحي

چراغ ظلم ظالم تا سحر نمي سوزد
اگر سوزد شبي ديگر نمي سوزد

مسلماً حكومت شما ملايان هم روزگاري نزديك به پايان مي رسد، اما با كارنامه ای تاريك از آن سخن گفته خواهد شد.

شرم بر عدالت جمهوري ولايت فقيه باد كه بي گناهان را بدون دليل بدون برگزاري دادگاهي عادلانه محاكمه كردند ولي دزدان و متجاوزان را نه ممنوع الْخروج كرد نه زندان فرستاد آنها که سفره مردم را خالی کردند آزادند و نخبگان مملکت در زندان زیر شکنجه و اعتصاب غذا.

فاسقان و تجاوزگران و قاتلين ميخواهند با پياده رويي وسينه زني گناهان خودرا پاك كنند
اما هنوز فرق بين حق ناس و عبادت را نمي دانند. سعید مرتضوی برای اربعین به عراق رفته است! شرمت باد! قاتل بی رحم که برای زیارت و برای بخشش گناهانت به زیارت میروی! هیچکس تو را نمی بخشد!

شرم بر شما بي حياها اين همه جرم و جنايت و اختلاس و كلاهبرداري و تجاوز و قتل مي كنيد و انتظار داريد با اشك ريختن براي مظلوميت حسین گناهان خود را بشوييد
چرا اشك براي خود نمي ريزيد با اين همه ارمغان تاريكي و جنايتكارهايتون كه بوي تعفن جنایتهای شما همه جارا فرا گرفته

در عوض نخبگاني كه از جنايات هايتان را افشا كرده اند بايد به زندان بروند كساني كه زهرا کاظمی را كشتند آزاد هستند ودر حال اشك ريختن براي حسين!.
نخبگان نه كسي را ضرب و شتم و کشته اند در کهریزک نه تجاوز كرده اند.
نه در اختلاس و گم شدن پرونده هاي ميلياردي و اختلاس شهرداري و بانك ها و تامين اجتماعی نقش داشته اند و نه قاضی هستند که هزاران نفر را در بی عدالتی به حبس و اعدام محکوم كنند!

چرا اشك براي شكم يتيمان وكودكان خياباني و دختران فراري و كليه فروشان و بيكاري جوانان و نابودي ذخاير مملكت و آب و هوا و خشكسالي رودخانه ها و صدها سخن ديگر كه مثنوي هفتاد پندبود نمي ريزيد؟؟؟

درد زياد است و درمان تمامي اين دردها دست مردم است چرا مردم؟ چون مردم بايد تفكر كنند و در مورد این بازارهاي آخوندي و جعل احاديث و تا روزی که دکان جهل بسته شود اين بازي مدام ادامه دارد.

احسان فتاحي
٢٦آبان ٩٥

بابەتی هاوپۆل

قفس، یادداشت چهارم: پیش‌بند “به یاد سپیده فرهان”

مژگان کاوسی تا کنون دو بار بازداشت شده‌ام و هر دو بار در خانه‌ی خودم؛ …