پێنج شه‌ممه‌ 28 ئازار 2024

متهم اختلاس 160 میلیارد تومانی کیست

هر روز یک اختلاس در ایران روی میدهد. چهار سال پیش وقتی قضیە اختلاس 3 هزار میلیاردی در ایران روی داد “خامنەای” رهبر رژیم اسلامی گفت این قضیە را خیلی کش ندهید. و بعد از آن پرونده‌های فساد اقتصادی و اختلاس یکی پس از دیگری افشاء می‌شوند ولی هرگز هیچ کدام از این پروندەها بە نتیجە نرسید

 

در حالی کە بابک زنجانی اتهامات خود را انکار میکند کس دیگری مبلغ ۱۶۰میلیارد تومان اختلاس کردە و گریخته است، ولت تا بەحال مسئولین رژیم اسلامی نام اختلاس کنندە را افشا نکردەاند.

 

اگرچه ناصر سراج نامی از متهم ۱۶۰ میلیارد تومانی نبرده است، اما وب‌سایت رجا نیوز در گزارشی محمد سیدی را به عنوان دو متهم احتمالی اختلاس معرفی کرده است.

 

پس از انتشار این خبر، مسئولان وزارت نفت در حمایت از متهم ۱۶۰میلیارد تومانی، اعلام کردند که ماجرای او با بابک زنجانی فرق دارد و به دلیل تحریم‌ها نتوانسته است بخشی از پول نفت را به ایران انتقال دهد.

 

در حالی‌که مسئولان دولتی امیدوار بودند سیدی پول نفت را به ایران بازگرداند، او هم بە کانادا پناهندە شد تا به خاوری بپیوند و قضیه اختلاس در ایران باز بماند.

 

قضیە اختلاس در ایران بە امری عادی تبدیل شدە و مسئولین نظام اسلامی از اختلاس کنندەها دفاع و آنها را راهی اروپا و بخصوص کانادا میکنند..

بابەتی هاوپۆل

بیان فرج‌اللهی، شهرووند اهل سنندج به شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر احضار شد.

به گفته یک منبع مطلع، این فعال زن به اتهام “تبلیغ علیه نظام” به شعبه …