چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

درگذشت دانشجوی پزشکی کرد در اثر سقوط

دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حادثه ای ناگوار جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در اطلاعیه ای اعلام کرد در هفته جاری در حادثه ای ناگوار یکی از دانشجویان موفق خود را از دست داد.

مرحوم «احسان کریمی» انترن بیمارستان لقمان بود که روز یکشنبه ۲۶ مهرماه سال جاری حوالی ساعت ده و نیم صبح یک مورد حادثه سقوط از ساختمان نیمه کاره در حوالی بیمارستان لقمان تهران به اورژانس و سپس نیروی انتظامی اطلاع داده می شود.

متوفی (احسان کریمی) از جمله دانشجویان موفق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران بوده که دوره علوم پایه خود را زودتر از موعد مقرر به پایان رسانده و با نمرات خوب دوره انترنی جراحی عمومی خود را در بیمارستان لقمان تهران آغاز کرده بود. وی در یکی از خوابگاههای این دانشگاه سکونت داشته و طبق اظهارات اساتید، دوستان و مسئولان مربوطه سابقه ای دال بر مشکلات روحی و روانی نداشته است.»

این دانشگاه در ادامه اطلاعیه خود یادآور شده است: «دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن تسلیت این حادثه به خانواده محترم ایشان، این حادثه ناگوار را ضایعه ای برای مجموعه دانشگاهی و خدمات درمانی خود می داند.

دانشجوی موفقی که می توانست در آینده خدمات ارزشمندی را در مسیر بهبود و ارتقای سلامت جامعه در کارنامه خود ثبت کرده و افتخاری برای دانشگاه، خانواده و مردم خویش باشد، هم اکنون به هر دلیلی دیگر در میان ما نیست….

بابەتی هاوپۆل

بیان فرج‌اللهی، شهرووند اهل سنندج به شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر احضار شد.

به گفته یک منبع مطلع، این فعال زن به اتهام “تبلیغ علیه نظام” به شعبه …