سێ شه‌ممه‌ 23 نیسان 2024

شش شهروند اهل شهرهای کامیاران و اشنویه دستگیر شدند

دو شهروند اهل روستای “بزوش” شهر کامیاران و 4 شهروند اهل شهر اشنویه توسط نیروهای امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

بنا به گزارش سایت کُردستان و کُرد، دستگیر شدن این دو شهوند به دلیل وجود مشکلاتی با امام جمعه کامیاران با ساکنان روستای بزوش بر سر شبکه آبی بوده که ملا “توفیق قربانی” با سواستفاده از مسئولیتش می خواهد این شبکه را مصادره کند.

گفته می شود، این مشکلات میان امام جمعه کامیاران و اهالی روستای روستای بزوش با حمایت مراکز امنیتی به نفع امام جمعه صورت گرفته و برای افزایش فشارها علیه اهالی روستا این دو شهروند را دستگیر کرده اند.

بنا به این گزارش، مراکز امنیتی برای “محمد رشید قربانی و حسین قربانی” که دستگیر شده اند پرونده امنیتی تشکیل داده و آنها را به احزاب مخالف جمهوری اسلامی و فعالیت امنیتی متهم ساخته اند.

همین منبع طی خبر دیگری آورده است، روز یکشنبه 12 مهر ماه چهار شهروند اهل شهر اشنویه توسط نیروهای اطلاعات در این شهر دستگیر شده اند.

این چهار شهروند به نامهای “مسعود آلانی، امیر احمدی، موسی اسماعیلی و سلیم ویسی” می باشد که در محله سیدآباد دستگیر شده و تا کنون دلیل دستگیری آنها مشخص نشده است.

بنا به این گزارش، احتمال دارد دستگیری آنها و در محله سیدآباد دلیل خاصی نداشته بشد و تنهای برای زهر چشم گرفتن از جوانان اهل اشنویه و بویژه این محله شهر باشد که طی روزهای گذشته تعدادی از نیروهای پیشمرگه در آنجا حضور به عمل رسانده بودند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …