زنان انقلابی

نویسنده: آناهیتا اردوان

از نویسنده کتاب:

“کتاب زنان انقلابی” که در تاریخ خرداد ماه 1394 انتشار پیدا کرد با وجود استقبال عمومی از نسخه ی چاپ کاغذی آن به انگیزه روز تجدید میثاق با پیکار جهانی زنان زحمتکش علیه تبعیض جنسیتی و طبقاتی جهت مطالعه بطور رایگان در اختیار رفقا و دوستان بویژه “رفقا در میهن” و مخاطبان و پژوهندگان جنبش انقلابی، قرار می گیرد. لیکن، با مطالعۀ این کتاب،” این کتبیۀ خونبار”، بار دیگر بر این اعتقاد و ایمان خلل ناپذیر در برابر نظام شی واره ی سرمایه داری بویژه “جمهوری نکبت بار جهل و جنایت”، پای استوار می فشاریم که همانا خون رفیقان انقلابی و دختران طبقۀ کارگر در رگهایمان و آرمانشان در اندیشۀ ما- جاری است.

مضاف بر این، مطالعۀ این کتاب احتمالاً در کسانی که در گوشه و پستوی خود نسبت به ساحت شکوهمند پیکارگران جنبش انقلابی؛ دختران مان و هدف سترگشان بی حرمتی می کنند، احساس شرم را برمی انگیزد. آنانی که به گفته نیمای بزرگ، ” پر زاغی را به کف دارند و پندارند زیر چتر دم طاووس آرمیدستند”.

اینان با مطالعه همین کتاب که تنها بخشی از نبرد خونبار انقلابیون و دختران سوسیالیست است بایستی احساس شرم کنند و شمشیر زبان در نیام کام فرو کشند. بی تردید آینده ازآن آرمان جانباختگان ماست.”

zanan-enghelabi

zananaN1

 

 

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …