یک ورزشکار کُرد مدال طلای قهرمانی جهان را بر گردن آویخت

“مسعود حاجی زواره” تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم تیم ملی ایران با 6 پیروزی متوالی با شایستگی بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد و دومین مدال طلای ایران را در این مسابقات به نام خود ثبت کرد.
در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، مسعود حاجی زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم کرمانشاهی در فینال رو در روی “نیکیتا رافالوویچ” از ازبکستان (نایب قهرمان بازیهای آسیایی اینچئون) قرار گرفت و با نتیجه 9 بر 7 برنده شد و با شایستگی مدال طلای وزن پنجم را به گردن آویخت تا تعداد مدال های طلای تیم ایران به عدد 2 برسد.
حاجی زواره پیش از این در مرحله نیمه نهایی “البرت گائون” از روسیه (نایب قهرمان دوره قبل مسابقات قهرمانی جهان) را در راند طلایی شکست داد.
تکواندوکار شایسته وزن 74- کیلوگرم تیم ایران روز گذشته و در مرحله مقدماتی این مسابقات، در اولين مبارزه خود “چنوف زاكاريا” از الجزاير را در پايان راند دوم با نتيجه 13 بر صفر از پیش رو برداشت، در ادامه با “توني كانت” از كرواسي مبارزه كرد كه با نتيجه 16 بر 7 برنده از شياپ‌ چانگ خارج شد، سپس برابر “رائول مارتينز گارسيا” از اسپانيا در 3 راند جذاب و ديدني 7 بر 4 به برتری رسید و راهي مرحله يك چهارم شد.

حاجی زواره برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی، “يوريل ارديانو” از مكزيك (قهرمان جهان در سال 2013) را در پايان 3 راند رقابت يكطرفه، 14 بر 4 شکست داده بود.
در این وزن “اسماعیل کولی بالی” از مالی و “البرت گائون” از روسیه مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.