چوار شه‌ممه‌ 17 نیسان 2024

تهدید رانندگان تاکسی شهر اشنویه توسط شهردار

شهردار اشنویه در جمع رانندگان تاکسی های پلاک قرمز این شهر گفت: با هرگونه رفتار نامتعارف مانند اعتصاب جهت پیگیری مطالبات از سوی رانندگان تاکسی به شدت برخورد می کنیم.

به گزارش شنوباس “سید کمال طاهری” در جلسه ای که روز گذشته با رانندگان تاکسی های پلاک قرمز شهر اشنویه برگزار کرد گفت: در صورتی که شاهد تکرار اتفاقات چند روز اخیر از سوی رانندگان تاکسی های پلاک قرمز باشیم برخوردهای شدید قانونی در دستور کار خواهد بود.

شهردار اشنویه اتفاقات چند روز اخیر رانندگان پلاک قرمز این شهر برای پیگیری مطالبات را نامتعارف خواند و اظهار کرد: رانندگان تاکسی های پلاک قرمز در صورتی که مشکل یا مطالبه ای دارند به جای انجام رفتارهای نامتعارف، باید از طریق نماینده و تعاونی های مربوطه پیگیر امورات خود باشند.

وی با اشاره به دو شغله بودن رانندگان تاکسی های پلاک قرمز اشنویه گفت: اغلب رانندگان تاکسی های پلاک قرمز شهر اشنویه به صورت غیرقانونی دو شغله هستند که این وضعیت از سوی سازمان حمل و نقل پیگیری می شود.

طاهری خطاب به رانندگان تاکسی های پلاک قرمز افزود: تاکسی های پلاک قرمز در بیشتر ساعت های روز به صورت انگشت شمار در خیابانها حضور دارند که علیرغم این کم کاری، بازهم گلایه و شکایت از سوی رانندگان وجود دارد.

اظهارات شهردار اشنویه در حالی بیان می شود که رانندگان تاکسی های پلاک قرمز این شهر تا کنون چندین بار در اعتراض به مسافرکشی تاکسی تلفنی ها در داخل شهر و عدم رسیدگی به مطالبات، مقابل شهرداری و سازمان حمل و نقل تجمع کرده اند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.