یه‌ك شه‌ممه‌ 28 نیسان 2024

كشته شدن فرمانده پیشین “گروه ضربت” شهر کامیاران

یکی از فرماندهان پیشین سپاه پاسداران و مسئول “گروه ضربت” شهر کامیاران در یکی از روستاهای این شهر کشته شد.

خبر رسیده به “زاگرُس پُست” حاکی از آن است، عصر دیروز سه شنبه 25 فروردین ماه یکی از فرماندهان سرشناس سپاه پاسداران و مسئول “گروه ضربت” این شهر به نام “جعفر شیدایی” 50 ساله و فرزند میرآغا، از طرف نیروهای جمهوری اسلامی مورد هدف قرار گرفته و کشته شده است.

این فرمانده پیشین “گروه ضربت” شهر کامیان، اهل روستای آسنگران بوده و در نزدکی روستای “خانه با” به دلیل درگیری با خود نیروهای حکومتی کشته شده است.

وی مدت بیش از 10 سال پیش مسئول “گروه ضربت” کامیاران بوده و پس از آن هم خودش و هم برادرش از این گروه اخراج می شوند، اما همچنان به باجگیری و غارت مردم منطقه ادامه می دهد.

“جعفر شیدایی” سال گذشته به دلیل آدم ربایی، از حکومت یاغی شده بود و در این اواخر نیز در حین باجگیری و آتش زندن وسائل داخل یک ماسه شویی از طرف نیروهای حکومتی مورد تعقیب و گریز قرار گرفته بود و در نهایت عصر روز گذشته به دلیل درگیری با این نیروها و تمام شدن گلوله های اسلحه اش، مورد برخورد مستقیم گلوله قرار گرفته و از پای در آمد.

این عضو سپاه پاسداران مدام مشغول مشکل آفرینی برای مردم منطقه بود و با نیروهای پیشمرگه کُردستان نیز چند بار دچار درگیری شده بود و به دلیل خوش خدمتی به حکومت مورد پشتیبانی فرآوانی قرار گرفته بود تا اینکه طی سالیان اخیر اخراج شد، اما همچنان به کار باجگیری و غارت اموال ساکنان منطقه ادامه می داد.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.