ساکنان یک روستای دیواندره از ضبط بار یک شهروند جلوگیری می کنند

ساکنان یک روستا در شهر دیواندره از ضبط کردن بار یک شهروند توسط نیروهای جمهوری اسلامی که در یک دستگاه اتوبوس مخفی کرده بود، جلوگیری کردند.

به گزارشی که به “زاگرُس پُست”رسیده است، امروز دوشنبه 20 بهمن ماه زمانی که نیروهای مستقر در پاسگاه “زرینه اوباتو” از توابع شهر دیواندره یک دستگاه اتوبوس مسیر سقز_تهران را به گمان حمل کردن بار قاچاق تعقیب می کنند، مردم روستای “کلکان” به یاری این اتوبوس می شتابند و از ضبط کردن بار وی جلوگیری می کنند.

گفته می شود: زمانی که اتوبوس به منظور مخفی شدن از دست نیروهای مستقر در پاسگاه به داخل این روستا می رود، ساکنان روستا به یاری وی که حامل بار “ال سی دی” بوده است، می شتابند و بار وی را پنهان کرده و از ضبط آن جلوگیری می کنند.

در ادامه خبر آمده: تعداد زیادی از نیروهای مسلح برای این ماموریت به روستای “کلکان” مراجعه کرده و این مسئله نیز باعث اعتراض ساکنین گردیده، اما به دلیل زیاد بودن تعداد نیروها، مردم از درگیری با آنان خودداری می ورزند و بعد از مدتی این نیروهای حکومتی زمانی که هیچ بار قاچاقی را کشف نمی کنند، از این روستا بیرون می روند.

قابل ذکر است، به دلیل بی بضاعتی و فقر مردم کُردستان به شغل غیر قانونی و کاذب روی می آورند و هر روزه در نوار مرزی و جاده ها، از طرف نیروهای جمهوری اسلامی به آنها هجوم برده و متحمل خاسارات جانی و مالی می شوند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.