سێ شه‌ممه‌ 23 نیسان 2024

درگیری شهروندان سنندجی با نیروهای جمهوری اسلامی

در ادامه جریان جمع آوری دیش ماهواره شهروندان در شهرهای مختلف کُردستان، تعداد دیگری دیش و ماهواره در شهر سنندج و از جانب نیروهای انتظامی و لباس شخصی جمهوری اسلامی جمع آوری شده و این مسئله اعتراض شهروندان را در پی داشته است.

گزارش رسیده به “زاگرُس پُست” حاکی از آن است، امروز دوشنبه 13 بهمن ماه نیروهای انتظامی و لباس شخصی جمهوری اسلامی در شهر سنندج، به منزل و آپارتمان های مردم در محله های “خیابان صفری و معراج” یورش برده و دست به جمع آوری ماهواره و ادوات مربوطه زده اند.

خبرنگار “زاگرُس پُست” از سنندج می گوید، نیروهای انتظامی و لباس شخصی نخست خود را ماموران اداره برق و آب قلمداد کرده و به منزل شهروندان نفوز کرده و زمانی که مشغول به جمع آوری ماهواره شهروندان زده اند، با اعتراض آنان روبرو شده و به همین دلیل تنش و درگیری بین ساکنین منازل و این نیروها پیش می آید و در همین رابطه یک تن دستگیر و تعداد دیگری از شهروندان نیز مجروح می شوند.

تا کنون هویت فرد دستگیر شده و زخمی شدگان مشخص نشده و دلیل درگیری آنان نیز تنها اعتراض علیه هجوم نیروهای حکومتی و شکستن حرمت و کرامت خانه هایشان از طرف این می باشد.

گفتنیست، جمهوری اسلامی نگاه کردن کانال های ماهواره ای و استفاده از وسائل ارتباط جمعی و شبکه های اجتماعی را، ضد قوانین شرعی خود می داند و به همین دلیل به صورت مداوم از طریق ارگان های ذیربط و شخصیت هایشان علیه این گونه امکانات تبلیغ ناروا ترویج می دهند و با شهروندانی که از آنها استفاده می کنند شدیدا برخورد می کنند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.