پێنج شه‌ممه‌ 25 نیسان 2024

احضار یک فعال کارگری به دادگاه شهر سنندج

یک فعال کارگری اهل شهر سنندج امروز به دادگاه این شهر احضار شد.

بنا به گزارش رسیده به “زاگرُس پُست”، “مهرداد امین‌وزیری” فعال کارگری اهل شهر سنندج امروز یکشنبه 12 بهمن ماه طی تماس تلفنی به دادگاه جمهوری اسلامی در این شهر احضار شد.

“مهرداد امین‌وزیری” فعال کارگری که در تاریخ دوشنبه 8 دی ماه سال 1393، ساعت 8 صبح در محل کار خود توسط ماموران لباس شخصی اطلاعات بازداشت شده بود و بعد از 10 روز بازداشت در اداره اطلاعات شهر سنندج پنج‌شنبه 18 دی ماه، ساعت 14 با قرار وثیقه 50 میلیون تومانی بصورت موقت آزاد شد.

این فعال کارگری امروز طی تماس تلفنی باردیگر به شعبه اول دادگاه جمهوری اسلامی در شهر سنندج جهت دادگاهی احضار کردند.

مهرداد را به اتهام فعالیت حزبی و همچنین شرکت در تجمعات غیرقانونی برای دفاع از کوبانی، که بیشتر بازجویی‌ها در این رابطه بود، احضار کردند.
ماموران امنیتی در پایان بازجویی از مهرداد امین‌وزیری خواسته بودند تعهد بدهد که دیگر در هیچ تجمع غیرقانونی شرکت نکند. مهرداد از دادن تعهد امتناع کرده و گفته بود که در هیچ تجمع غیرقانونی شرکت نکرده است.
مهرداد امین‌وزیری در سال 1390، به مدت 32 روز در بازداشت اداره اطلاعات بوده و با قرار وثیقه 15 میلیون تومانی آزاد شده بود، که در دادگاه سی‌ام مهرماه سال 1390، در شعبه یک دادگاه انقلاب سنندج، به پنج سال حبس که به مدت 5 سال تعلیق است، محکوم شده بود.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …

وەڵامێک بنووسە

پۆستی ئەلیکترۆنییەکەت بڵاوناکرێتەوە. خانە پێویستەکان دەستنیشانکراون بە *

ئەم ماڵپەڕە لە ئەکیسمێت بۆ کەمکردنەوەی هەرزە واڵە و سپام سوود دەگڕێ. فێربە چۆن زانیاری بۆچونەکانت ڕێکدەخرێت.