تجاوز به تعدادی دانش‌آموز در مدرسەایی در اصفهان

تجاوز به دانش آموزان برای بار چندم در سال ٩٧ در مدارس ایران، این بار در مدرسه ای در ناحیه٤ آموزش و پرورش شهر اصفهان.


مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان،روز دوشنبه ١٢ اذرماە در خصوص این اتفاق گفت: به محض اینکه اداره کل آموزش و پرورش از این موضوع مطلع شد اداره کل و ناحیه مربوطه بررسی‌های خود را بر روی موضوع آغاز کردند.
وی افزود: در حال حاضر تحقیقات در این زمینه در حال انجام است و برخی از والدین دانش آموزان ادعایی مبنی بر تجاوز دارند و پرونده این موضوع سریع تشکیل شده و به مراجع قضایی ارسال شده است.
مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: فرد مورد اتهام دستگیر شده است، او نایب رییس انجمن اولیا و مربیان مدرسه بوده است. همچنین منتظر نظر نهایی پزشکی قانونی هستیم، آموزش و پرورش ناحیه چهار نیز از این فرد به دلیل از بین بردن شأن آموزش و پرورش شکایت کرده است.
همچنین یکی از اولیا دانش آموزان گفتە: مگر این مدرسه دوربین نداشته که چنین اتفاقی رخ داده است، کودکان با ترس و لرز به این مدرسه وارد می شوند و از سرویس بهداشتی ترس دارند. کودکان ما از ترس نمی توانند صحبت کنند، گفته می شود روی دست یکی از کودکان با چاقو ردی گذاشته اند تا فرزندان نتوانند صحبت کنند.
یکی دیگر از این اولیا ادامه داد: این مدرسه٤٠٠دانش آموز دارد و باید از همه اولیا پرسیده شود، با اطمینان فرزند خود را به این مدرسه سپرده‌ایم.
تعدادی از اولیا ظاهرا دارای برگه پزشکی قانونی بوده اند. گفته می شود که دوربین مدرسه نیز دستکاری شده است.
گفتنی است چند ماه پیش نیز اتفاق مشابهی در یکی از مدارس تهران رخ داد که به رسوایی جنسی در دبیرستان دوره اول دکتر معین معروف شد که در اوایل خردادماه ٩٧ رسانه‌ای شد. معاون دبیرستان دوره اول پسرانه دکتر معین به آزار جنسی دانش‌آموزان می‌پرداخت. این معاون انضباطی با شکایت بیش از ٤٠ نفر از اولیای دانش‌آموزان از سوی پلیس امنیت ایران بازداشت شد.

متاسفانه جامعه مسئولین و رسانه ملی رژیم تنهاکاری که می کند سکوت است! گویا جامعه ایران هنوز به‌ویژه کسانی که متصدی امور هستند خجالت می کشند که درباره ی برخی از امور واقع، به‌راحتی در جامعه صحبت کنند. گویا این موضوع باید همانند موضوع ایدز است که سونامی آن بیماری غیرقابل درمان، جامعه را تا آنجا تحت تاثیر خود قرار داد که برخی از مسئولین خواب‌زده هم نگرانی آن را در نزدیکی نزدیکان خود حس کرده اند.

بابەتی هاوپۆل

بیان فرج‌اللهی، شهرووند اهل سنندج به شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر احضار شد.

به گفته یک منبع مطلع، این فعال زن به اتهام “تبلیغ علیه نظام” به شعبه …