سفر روحانی به کرمانشاه مشکلی حل نمی کند / آمانج صلواتی

روحانی با دادن وعده وعیدهای دروغ به مردم ایران و کردستان بر سر کار آمد، در این مدت ریاست جمهوریش ثابت شد که دروغگوی بیش نبود و سرکوب ، اعدام و زندان بیشتر شد و با ماسک دروغین مردم را فریب داد. در 12 خرداد امسال هم که به مهاباد سفر کرد که همزمان مصادف با سالروز اعدام 59 جوان و نوجوان شهر مهاباد بود که به دست جمهوری اسلامی جانباختند که داغ دل مردم را بیشتر کرد.

اکنون نیز نه برای حل مشکلات مردم کرمانشاه بلکه برای برنامه ها و سیاستهای رژیم وارد کرمانشاه می شود و چیزی جز نمایش نیست و دردی از مشکلات مردم کم نمی کند در ضمن چون نزدیک شدن انتخابات دور بعدی می باشد بیشتر برای جلب توجه مردم برای کشاندن شان به پای صندوق های رای می باشد. کرمانشاه استان مرزی و یکی از استانهای فقیرنشین و محروم می باشد که آمار بیکاری و اعتیادش بالاست فقر و نداری بیداد می کند آیا روحانی می تواند مشکلات این مردم را حل کند ؟؟؟
در حالیکه نیروهای سپاه پاسداران با حضور گسترده در این شهر آن را به پادگان نظامی تبدیل کرده و سایه شومی بر سر این استان می باشند و از طرف دیگر باندهای قاچاق موادمخدر سپاه پاسداران در این استان با توزیع و پخش آن جوانان غیور این استان را به کام اعتیاد کشانده و سرمایه های ملی این مردم را غارت کردند، در حالی که سپاه در نوار مرزی روزانه کولبران بی دفاع را که از بیکاری به این شغلهای پر خطرروی می آوردندهدف مستقیم شلیک گلوله قرار می دهد.

آیا روحانی برای کردستان و مناطق کردی کاری کرده بجز آنکه این استانها را تبدیل به پادگان نظامی کند و در ان سرکوب ،خفقان ، اعدام و زندانی شدن بیشتر می شود و تنها دستاورد روحانی برای این مناطق فقر ،بیکاری ، اعتیاد، فساد و ویرانی و عدم آزادی می باشد.

بابەتی هاوپۆل

قفس، یادداشت چهارم: پیش‌بند “به یاد سپیده فرهان”

مژگان کاوسی تا کنون دو بار بازداشت شده‌ام و هر دو بار در خانه‌ی خودم؛ …