پێنج شه‌ممه‌ 18 نیسان 2024

کشته شدن یک عضو دیگر سپاه پاسداران در شهر ارومیه

یکی دیگر از اعضای بومی سپاه پاسداران در یکی از روستاهای مناطق مرزی ارومیه توسط افراد مسلح ناشناسی کشته شد.

به گزارش ماف نیوز، ساعت ۱۰ امشب ۲۹ شهریورماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی، یکی از اعضای مسلح سپاه پاسداران در روستای دیزج مرگور ارومیه به نام “حسین پوری” معروف به حسین بریوان، از سوی افراد مسلح ناشناسی مورد سوء قصد قرار گرفته و جان خود را از دست داد.

وی که اصالتا از اهالی روستای فلکان بوده و از ۱۰ سال پیش ساکن محله‌ی “خیری‌آباد” روستای دیزج مرگور ارومیه بود، امشب، در حمله‌ی افراد ناشناسی جلوی درب خانه‌ی خود در این روستا کشته شد.

در این گزارش آمده است: افراد مسلح ناشناس، بعد از شلیک به سمت وی، این عضو سپاه پاسداران را به قتل رسانده و از محل متواری شده‌اند.

پیشتر این فرد از سوی نیروی انتظامی شهرستان به اتهام سرقت از انبار مهمات “تیپ زیوه” بازداشت شده اما با وساطت سپاه پاسداران، آزاد گردیده بود.

پیشتر و در روز سه‌شنبه ۲۰ مردادماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی هم یکی از سرکردگان بسیجی به نام “تیجر مزدگیر” از اهالی روستای “انبی” در منطقه‌ی مرگور ارومیه از سوی افراد مسلح ناشناسی کشته شده بود.

شب ۴ شهریورماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی نیز “حسن علی‌پور” از اعضای ستاد خبری اداره‌ی اطلاعات در شهرستان بوکان از سوی افراد مسلح ناشناسی مورد سوء قصد قرار گرفته و جان باخته بود.

تاکنون مسئولیت این حملات را هیچ فرد، گروه و یا سازمانی بر عهده نگرفته است.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …