چهار هزار داعشی در میان پناهجویان به اروپا نفوز کرده اند

روزنامه “سندی ایکسپرس” بریتانیا منتشر کرده است, که 4 هزار نیروی سازمان داعش در قالب پناهجو به داخل کشورهای اتحادیه اروپا وارد شده اند.

این روزنامه از قول یکی از منابع سازمان داعش اطلاعاتی منتشر کرده است، که نیروهای گروه تندرو این سازمان خود را به داخل سیل پناهجویان لغزانده و از طریق دو بندر شهر ازمیر و مرسین در ترکیه رفته و از آنها نیز از طریق دریا خود را ایتالیا رسانده اند. همچنین اشاره داشته است که نیروهای داعش بعد از ایتالیا به کشورهای دیگر و بویژه آلمان و سوئد نفوز کرده اند.

این روزنامه همچنین اعلام کرده است، که دو قاچاقچی منطقه ای این اطلعات را تائید کرده و یکی از آنها گفته است که به بیش از 10 نیروهای داعشی کمک کرده است که به اروپا بروند و بعضی از آنها اعلام کرده اند که برای دیدار با خانواده هایشان سفر می کنند و بعضی دیگر گفته اند که به منظور آماده باش به اروپا رفته اند.

منبع خبری داعش به این روزنامه گفته است، که نفوز این نیروها به کشورهای اتحادیه اروپا سرآغاز انتقام از بمبارانهای هوایی اتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا می باشد و آنها نه تنها دولت اسلامی در سوریه را بنا می نهد, بلکه آن را به دیگر نقاط دنیا نیز انتقال می دهند.

در نخستین واکنش مسئول دستگاه اطلاعاتی آلمان احتمال نفوز تروریستها به داخل خاک کشورهای اتحادیه اروپا ر غیر محتمل ندانست، اما اعلام کرد که فکر نمی کنم آنها جان خود را به مخاطره بی اندازند و همراه آوارگان از طریق دریا به داخل اتحادیه اروپ نفوز کنند.

بابەتی هاوپۆل

ماموستا ابراهیم سلیمی به سه سال حبس محکوم شد

ماموستا ابراهیم سلیمی، امام جمعه مسجد “چهار یار نبی” پیرانشهر توسط دادگاه ویژه روحانیت ارومیه …